simslife3

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Godmorgon! ♥

Av Samantha Jord - 12 september 2012 07:19

Hej och godmorgon på er kära läsare!

nu har jag fixat mej och så inför skolan så ska gå alldeles strax, är fortfarande förkyld men ska försöka gå idag för jag vill verkligen rida på eftermiddagen! Btw, jag sa ju igår att jag laddat upp en ny häst till thesims3.com Tootzi, Här kommer en bild på honom!

 

 

Hoppas ni tar väl hand om honom ni som laddar ned honom. Nu måste jag kila vi hörs senare! (;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samantha Jord - 11 oktober 2012 16:44


Godeftermiddag, mina underbaraste läsare ♥ Precis kommit hem ifrån skolan, och satte mig precis vid datorn. Kvällen blir som vanligt The sims 3 och massa plugg för har ett tyska prov imorgon ''JÄTTE KUL''-.- (NOT!) Men det bästa är att ja...

Av Samantha Jord - 10 oktober 2012 11:58


Hej, kära bloggläsare som ännu följt denna blogg. Ledsen att jag inte bloggat på ett tag har varit ganska upptagen IRL och så men nu ska jag verkligen försöka blogga varje dag. Men nu till det roliga! För cirka 3-4 dar sedan lyckades jag änt...

Av Samantha Jord - 14 september 2012 20:59


Guuud vad jag längtar tills the sims 3 årstider kommer ut och det är typ jäääätte långt kvar... vill ha det så himla mycket! Det sägs att det ska komma nya sjukdomar, som förkyldningar, frysa till döds, allergier, m.m! Jag tycker det ska bli kul med ...

Av Samantha Jord - 14 september 2012 09:09

Goodmörgen alla fina läsare! Hemma idag igen, fortfarande förkyld! Den släpper aldrig... Ja det blir väll samma igår, vila elr spela the sims, första dagen hade jag 34 läsare, andra 20, och igår 13... det blir mindre och mindre vad händer?? ... c...

Av Samantha Jord - 13 september 2012 08:01

Godmorgon läsare! Ja idag e jag sjuk och e hemma från skolan igen... Jag är jätte förkyld och har fått ont i halsen igen näsan bara rinner och rinner c; ♥ Idag så tänker jag vila och ta det lugnt, kanske spela lite sims om jag orkar det, för...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

  


Ovido - Quiz & Flashcards